Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Ο ΓΑΜΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ .........

Ο Γιάννης κι η Ελένη παντρεύτηκαν πρόσφατα από κεραυνοβόλο έρωτα κι
> είναι ακόμα μες τα σιρόπια. Όμως ο Γιάννης έχει αρχίσει να πεθυμάει και
> τις μπαρότσαρκες που βγαινε με τους φίλους του. Οπότε ένα βράδυ λέει στην Ελένη:
>
>
> - Ξέρεις πιτσουνάκι μου, έλεγα να πήγαινα με το Αντωνάκη και τον Κώστα
> για καμιά μπύρα.
>
> Κι η Ελένη:
>
> - Μπύρα θέλει το σπουργιτάκι μου; Ορίστε, διάλεξε ποια προτιμάς! Κι
> ανοίγει το ψυγείο και να σου μέσα καμιά δεκαριά είδη μπύρες ελληνικές
> και ξένες.
>
> - Ναι, αλλά βρε καρδουλίτσα μου, στο μπαρ με την μπύρα μας τρώμε και
> κάτι.
>
> - Μεζεδάκι θέλει το σουτζουκάκι μου; Ορίστε, διάλεξε τι προτιμάς! Και
> του παρουσιάζει ένα δίσκο γεμάτο μεζέδες να σου πέφτουνε τα σάλια, τι
> καπνιστά, τι σολομούς, τι χαβιάρια, τι όλα τα είδη τυριών, τι τα
> καλύτερα είδη αλλαντικών.
>
> - Ναι, αλλά βρε γλυκουλίνι μου, στο μπαρ τη μπύρα την πίνουμε σε
> παγωμένα ποτήρια.
>
> - Παγωμένο ποτήρι θέλει το μελομακαρονάκι μου; Ορίστε, διάλεξε ποιο
> προτιμάς! κι ανοίγει την κατάψυξη και νασου όλα τα είδη ποτηριών μπύρας
> παγωμένα !
>
> - Ναι, αλλά βρε κατσαριδάκι μου στο μπαρ όταν πίνουμε τη μπύρα μας
> λέμε και καμιά βρωμοκουβέντα!
>
> - Βρωμοκουβέντες θέλει το μπακλαβαδάκι μου; Πιες λοιπόν τη γαμημένη τη
> μπύρα σου, φάε τους γαμημένους μεζέδες σου και κοψ' τις μαλακίες γιατί δεν πρόκειται να πας πουθενά. Τό πιασες καριόλη.....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου